Tuesday

Tirania primarilor

Băsescu a fost, este şi va rămâne, în primul rând, primar. Acolo, la primărie, statura lui s-a conturat şi a căpătat consisteţnă. Din acest succes a apărut un model care poate fi văzut astăzi cu ochiul liber. Blestemul lui Băsescu loveşte din nou. E cumva domnul Vanghelie primar? Dar domnul Klaus Johannis?

Om altfel onorabil la fel ca şi domnii Mazăre şi Vanghelie, dar să nu uităm de primarul Negoiţă, prim-ministru al unui guvern în care trebuia să-l înlocuiască pe primarul Boc. Cer să se caute urgent în biografia lui Croitoru. Am sentimentul că şi el a fost primar pe undeva. După care primarul Sibiului, care are o părere bună despre primarul Bucureştiului, se duce la colegul lor, primarul Timişoarei, şi uite-aşa ne trezim că ţara e guvernată de primari, şi nu c-ar fi intrinsec ceva rău în asta, dar când mă gândesc, parcă-s prea mulţi primari la un loc. Şi semnează toţi.

Ciuhandu mi se pare, oricum, cel mai amuzant personaj dintre toţi aceşti newcomeri. Afirmaţia Domniei Sale că a semnat pentru un meeting în sală mi se pare la fel de frumoasă ca şi argumentul a fost aprobat de Coposu personal.

P.S.: Îmi pare rău să recunosc asta în public ?i o consider o impolite?e, ?i-mi cer scuze anticipat. Eu tot timpul am crezut că ?ărăni?tii sunt cam nebuni. Asta este senza?ia. Când l-am văzut pe Ciuhandu în emisiune am avut starea aia de stupefac?ie, de dinozaurism, de oameni care n-au în?eles din '80 ?i până acuma cât noroc nefericit au avut. ?i când îl văd pe Ciuhandu mi-e ?i milă pu?in, ?i mi-e ?i firică de el.