Friday

Despre handbal si nu numai

Vroiam sa scriu despre handbal, initial, pentru ca – desi nu ne-am calificat – am jucat. Si nu ne-am facut de rusine. Slovacii au adus o echipa buna, rezistenta. Ne-au batut, asta este. Mergem inainte, azi jucam cu Cuba.


M-am apucat sa caut stiri sportive pe siteuri, ca stau cu un ochi in televizor si cu laptopul in brate. Si din ziar in ziar, am gasit – si nu am putut sa nu analizez – ierarhia lui Boc pentru sistemul darii afara a bugetarilor, in functie de varsta, stare civila si de apartenenta la sindicate. Nu fac misto, am citit in Romania Libera. Deci, femeile gravide si sefii de sindicate sunt la egalitate. Nici unii nu pot fi concediati. Cu gravidele e clar de ce, cu sindicalistii si mai si, aia nu fac bebelusi, fac greve si balamuc. Oricum, cei 20% care vor fi concediati sunt cei care nu au copii, zice ziarul respectiv. Adica natalitatea scade de ani buni pentru ca tineretul nu are suficient curaj, bani si stabilitate economica sa se reproduca, acum a venit momentul sa treaca in somaj, ca sa nu mai incurce locul. Exagerez cu ironia, numai ca situatia este penibila. Guvernul trimite oamenii in somaj, in plina criza, in loc de a gasi solutii mai decente.

Este interesant varianta pe care o lansase Ramona Manescu, cea a accesarii de fonduri europene prin intermediul Planului European e Redresare Economica.

O sa revin asupra acestei probleme, deoarece plecasem aici de la handbal si am ajuns la fonduri europene si solutii de criza. A, si mai vroiam sa fac o chestie aici. Sa fac un dictionar de termeni ai coalizatilor de sub tutela lui Zeus. Termeni care incep de la oligarhi, grupuri de interese, etc pana la ultimele productii. Ieri, anticriza. Sora anticoruptiei. Ar fi de preferat sa te tratam pe ambele cu antibiotice..