Tuesday

Udrea , verde la publicitatea de stat pentru televiziuni

Pachetul de 400 de mii de euro pentru promovarea la televiziuni a turismului în România a primit „verde”, după ce contestaţia depusă de firma care fusese descalificată la licitaţie a fost respinsă. Ministerul Turismului a precizat, pentru presa.nu, că „la data de 9 decembrie 2009 s-a primit decizia favorabilă “ pentru reclama la programul “Turist în România”.


Aşa cum am relatat, publicitatea pentru programul “Turist în România” trebuia difuzată începând cu 2 decembrie. Staţiile care ar urma să difuzeze reclamele sunt PRO TV, Realitatea TV şi Antena 1, iar agenţia media – Ars Advertising. Contractul a fost blocat, din cauza unei contestaţii, care a fost, însă, respinsă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor.

Dacă programul va fi deblocat, o parte din scopul iniţial – îndemnurile de a petrece Crăciunul în Maramureş – e depăşită. Pachetul include difuzarea, timp de 20 de zile, a două spoturi de 30 de secunde. Pachetul e gestionat de Ars Advertising, o agenţie ai cărui clienţi sunt, conform portofoliului postat pe site-ul firmei, instituţii de stat.

În timp ce utilitatea programului poate fi pusă sub semnul îndoielii, în schimb, în această perioadă de criză şi în media, publicitatea de stat pare o soluţie sigură pentru a rămâne pe linia de plutire.